הסעות נכים

כל אדם המעורה בתחום יודע כי בחירה של הסעות נכים זו בחירה לא קלה בכלל. גם אתם יודעים לוודאי כי העולם בו אנו חיים לא תמיד ידידותי לבעלי מוגבלויות. המגבלות בשטח נמצאות כמעט בכל מקום. זו יכולה להיות מכונית שחנתה על המדרכה וחסמה את הדרך לכיסא גלגלים וזו יכולה להיות מדרגה בכניסה למסעדה.

לנו, כעובדים בתחום ההסעות, חשוב להיות שם בשביל כל נוסע ולתת מענה איכותי לכל צורך.  

אנחנו, ב- א. קרן פסגות מקפידים על מתן שירות איכותי שייתן מענה אופטימלי לכל נוסע באשר הוא. אנו מקפידים לבחור בנהגים השומרים על יחסי אנוש טובים. אלו שתוכלו לסמוך עליכם שיובילו אתכם ממקום למקום עם חיוך.  

מהם היתרונות של הסעות נכים לעומת הסעות רגילות

  1. חגורות בטיחות: חגורות בטיחות הן דבר של מה בכך בהסעות רגילות. הסעות נכים לעומת זאת צריכות לכלול חגורות בטיחות שיכולות להקיף גם כיסא גלגלים בצורה טובה ואיכותית.
  2. מעלון: מעלון שמוצמד לרכב יעזור להעלות את כסאות הגלגלים וכל הציוד הרלוונטי לרכב בבטחה.
  3. מקום: כאשר אנו מדברים על הסעות נכים חשוב שנזכור כי כל אחד מהנוסעים מגיע עם ציוד שדורש מקום. לא פעם אנו עלולים להיתקל בכלי רכב רחבים רק במעט. אלו טוענים כי מדובר בהסעות לנכים. לכן, חשוב להקפיד כי בחרתם בהסעות נכים שעומדים בסטנדרט.
  4. מקומות ישיבה למלווים: בחירה של הסעות נכים יכולה להיתקל בהסעות מצוינות החסרות בטעות מקום למלווים בהסעה. אצלנו יש מקום לכל חבר בקבוצה.
  5. עמידה בתקנים:  מטבע הדברים הסעות נכים צריכות לעמוד בתקנים שונים מאלו של הסעות רגילות. חשוב להיות בטוחים כי בחרתם ברכבים עמידים שעומדים בכל התקנים הרלוונטיים. פעמים רבות תוכלו לראות את כל הפרטים המשמעותיים לבחירה ברישיון הרכב.

 

רכבי הסעות לנכים שלנו – שירות מתקדם ונגיש במיוחד

בחברת ההסעות המובילה א. קרן פסגות אנחנו שמים דגש על בטיחותם של הנוסעים ועל חווית הנסיעה עבור כל הנוסעים שלנו. לכן, דאגנו לאבזר את הרכבים שלנו שיהיו מותאמים ומונגשים ברמה הגבוהה ביותר. הצי שלנו כולל אוטובוסים ומיניבוסים עם מעלון לנוחיות מירבית של הנוסעים. בנוסף לכך, האוטובוסים הגדולים שלנו המכילים 60 מקומות ישיבה יכולים להכיל עד 12 עגלות נכים.

 

חשוב לזכור, לא מדובר רק בהסעות נכים, מדובר בהסעה לכל דבר

אין שום סיבה כי הסעות נכים, מעצם היותן הסעות שונות לא יקבלו אנשי מקצוע מעולים כמו בכל סוגי ההסעות היוצאות מבית היוצר של א. קרן פסגות. אצלנו תמצאו נהגים מעולים האוחזים בכל הרישיונות הרלוונטיים. רישיונות אלו כוללים רישיון רכב ממשרד התחבורה כמובן, כמו כן רישיון להסעת תלמידים ממשרד החינוך.

ההמלצה שלנו היא לא לוותר על בדיקה מקדימה של הרכב על כל המשתמע מכך. אנחנו מצדנו מקפידים על בחירה של רכבים מעולים העומדים בכל התקנים הרלוונטיים להסעות נכים. אנחנו לא מוותרים על תחזוקה שותפת של הרכבים כדי להבטיח שאלו ייסעו את כל הדרך בבטחה.

אתם מפקידים בידינו את היקר לכם מכל. את החיים שלכם ושל אלו עליהם אתם אמונים. התפקיד שלנו הוא לדאוג שתגיעו בשלום. אם אתם מחפשים הסעות נכים, שירות מקצועי ואדיב במחירים שווים לכל כיס, זה הזמן שלכם ליצור אתנו קשר כדי שניתן לכם את המענה הנדרש.

[:he]מו[:]

להצעת מחיר ולהזמנת נסיעה

או מלאו את הטופס

דילוג לתוכן