הסעות במעלה אדומים

גם אתם שוברים את הראש בניסיון להבין איך בוחרים שירותי הסעות במעלה אדומים שיתנו את השירות הטוב ביותר במחירים הכי משתלמים? אז אנחנו שמחים להכריז שזה הזמן להפסיק לחפש. אנחנו ב- א. קרן פסגות נותנים שירות כבר קרוב ל- שלושים שנה בתחום ההסעות.

אנחנו גאים לומר כי אנו נותנים שירות מקצועי, מתקדם ומיומן ההולך ומשתפר כל הזמן לפי רוח התקופה. אנחנו חיים בעולם מתקדם ודינמי. אנחנו אוהבים לקבל שירות מקצועי ומיומן בכל מקום ובכל שעה. בדיוק בגלל זה אנחנו נמצאים כאן כדי לתת לכם את המענה הטוב ביותר שאפשר.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על השירותים שלנו וה- 'אני מאמין שלנו' אתם מוזמנים להמשיך לקרוא. לאורך המאמר תקבלו גם כמה טיפים ועצות לבחירה טובה ונבונה של שירותי הסעות שאספנו לאורך הדרך.

הסעות במעלה אדומים, זה ממש לא מה שחשבתם

אל תגידו לנו, כשאתם שומעים את צירוף המילים 'הסעות במעלה אדומים' אתם חושבים על אוטובוס בית ספר ארוך וישן. אבל האמת היא ששירותי הסעות במעלה אדומים כבר מזמן לא נראים כך. בין אם אתם מחפשים הסעה מפנקת ליום גיבוש של צוות המשרד ובין אם אתם מחפשים הסעה של המשפחה לאירוע, אנחנו כאן.

כמובן שלצד שירותי הסעות במעלה אדומים המיועדים לצוותי עובדים ולאירועים מיוחדים אנחנו מתחזקים גם מערך אוטובוסים מתוחזק המלווה בכל הרישיונות  הדרושים להסעות של תלמידים צעירים ובני נוער.

אצלנו תוכלו למצוא בכל אחד מהרכבים מערכות שמע מתקדמות, טלוויזיות באיכות גבוהה ועוד שמטרתם להשלים את החוויה על כל אופניה. נסיעה צריכה להיות חלק חוויתי לא פחות מהאירוע אליו אתם נוסעים או הטיול השנתי. לכן חשוב לנו שהאוטובוסים שלנו יהיו נוחים ונעימים.

אצלנו אין 'עיגול פינות' בכל מה שקשור בביטחון ובטיחות

כבר נגענו בזה בכמה מילים בפסקה הקודמת אבל מדובר בנושא חשוב מספיק בשביל להתעכב עליו בעוד כמה מילים. הביטחון שלכם חשוב לנו. זה בכלל לא משנה אם אתם נוסעים מאוחר בלילה, מוקדם בבוקר או באמצע היום. בכל פעם מחדש אתם מפקידים בידינו את הדבר החשוב ביותר הוא- החיים שלכם. לכן בכל הקשור לזה אין אצלנו פשרות.

אנחנו בוחרים בכל פעם מחדש נהגים בפינצטה. אלו המגלים מיומנות ומקצוענות שיכולים לתת לכם להתרווח במושב בעוד הם לוקחים את המושכות. בנוסף, בכל הרכבים שלנו מותקנת מערכת GPS שתפקידה הוא לתת לנו לשמור עליכם מרחוק ומקרוב.

צוות התחזוקה שלנו נוסע ברכב התפעול הפועל מסביב לשעון כל הזמן. אנחנו לא מוכנים שיום הטיול או האירוע יהרסו בגלל איזו שהיא תקלה. בדיוק בגלל זה חשוב לנו להיות עם יד על הדופק ובעלי אמצעים לתת מענה מקצועי כל הזמן.

כמה טיפים שיהפכו את הנסיעה שלכם למוצלחת

  1. זכרו, אנחנו לא יודעים הכל: אנחנו, ב- א. קרן פסגות אולי בעלי ניסיון. אבל אנחנו ממש לא יודעים הכל. מה זה אומר? לא פעם אנחנו מקבלים כתובת שהיא אולי הכתובת של המוסד אבל היא לא מובילה לחניה הצמודה לדלת האחורית של הבניין אליה יותר נוח לכם להגיע.

אי הבנה יכולה להיות כשמתרחשים כל מיני שינויים. כמו עליה במספר הנוסעים או שינוי השעה. אל תשכחו לעדכן אותנו בכל שינוי כדי שנוכל לתת מענה טוב בזמן.

  1. אל תתביישו להציף אותנו במידע: ככל שנקבל יותר מידע על אופי הקבוצה והצרכים שלה כך נוכל להתאים לכם את הרכבים וצוות הנהגים הטוב ביותר לביצוע המשימה.

רוצים לשמוע עוד?  צרו אתנו קשר! בטלפון או דרך האתר. 

 

דילוג לתוכן