זו מזמן כבר לא שמועה, טובי חברות ההסעה הציבוריות לא הצליחו לעמוד ביעד ובתקופת הקורונה התנהלו בצורה כושלת למדי. גורמים יודעי דבר ומבינים בתחום טוענים לו רק  הייתה אפשרות להעביר את ההסעות לידי ידיים פרטיות לא רק שהייתה נמנעת הדבקה אפילו בעיות הצפיפות בכביש הייתה נפתרת. 

בחודש אפריל כחודש לאחר ההתפרצות של הקורונה בישראל ניסה משרד התחבורה לצמצם את פעילותו אך לשווא. למרות הצמצום מרגע שהפעילות חזרה לכאורה לסדרה חזר על עצמו המצב ושוב נפגעה האפשרות של לא מעט אנשים להגיע למחוז חפצם. 

במקביל לכך שחברות ההסעה הציבוריות הורידו פעילות לא תוגברו אפשרויות אחרות והתוצאה? צפיפות אדירה שלא רק מעודדת תחלואה אלא גם מסכנת חיי אדם על הכביש. מה היו צריכים לעשות בפועל? הנה לפניכם יתרונות שלא מומשו ומושתתים על חברת הסעות פרטיות גם בתקופת הקורונה. 

חברת הסעות בקורונה – זה לא רק הבריאות שלכם 

חברת הסעות פרטית מביאה לא מעט יתרונות ואם פעם היה נהוג לחשוב שזה רק השמירה על כל הכללים, מדידת החום, מסיכות בנסיעה וכל השאר שהרי היא יכולה בהחלט גם לשמור על נהיגה מונעת וזהירה בכביש- נסיעה שתביא אתכם למחוז חפציכם בכל זמן נתון. 

שלא כמו חברות ציבוריות, חברת הסעות פרטית מבינה את המצב החדש ומטרתה לא רק לשמור עליכם מפני תחלואות הווירוס אלא "ללמוד יחד אתכם" לנהל אורח חיים בריא ונסיעה בטוחה בתקופה שייתכן ותלווה אותנו למשך לא מעט שנים. 

שלא בדומה לחברות הנסיעה הציבוריות, באמצעות חברת הסעות פרטית יהיה ניתן לאכוף את הנוסעים שלרגע רוצים להסיר את המסכה ובו זמנית להעניק לכם את הביטחון המושלם שאף אדם שטמפרטורת גופו מעל 37 לא יהיה חלק מנסיעה זו. 

בסופו של דבר אי אפשר להאשים את התחבורה הציבורית, בעוד הנהג שולט על הנסיעה ועל הכביש הוא לא יכול "לשמש כשוטר" והתוצאה? גם כאן אין ספור הדבקות של וירוס שמסרב ויסרב לדאבוננו לעזוב.

 אז מה כדאי לעשות? להישמר ולבחור לעובדים שלכם או אפילו למפגשים האישיים שלכם חברת הסעות שלוקחת אחריות מלאה על הבריאות והבטיחות שלכם גם יחד. 

איך מוצאים חברת הסעות שיודעת להתנהל נכון בעתות קורונה? 

בסיכומו של דבר בחירת חברת הסעות פרטית לצרכי הסעה לעבודה או אפילו באופן פרטי חשוב שתתבצע על פי כל נקיטת האמצעים והזהירות. מדידת חום, אכיפה פרטית על חבישת מסיכות במשך כל הנסיעה והכי חשוב שמירה על מרחקים והכלה של כמות אנשים נכונה בהתאם לגודל הרכב ומבלי לסכן חיים של אף אדם. 

זקוקים לחברת הסעות שתביא אתכם למחוז חפצכם מבלי שתגלו שבועיים לאחר מכן כי אתם מאומתים? בואו לשמור על הבריאות שלכם ושל הקרובים לכם באמצעות חברת הסעות מקצועית ששמה לעצמה לשמור על בריאותכם ודרך הגעתכם למקום מבטחים ללא תחלואה נוספת. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *