כשמדברים על תכנון טיול מדהים בצפון עם החברים הקרובים או אפילו סגל העובדים הדבר הראשון שחשוב לדבר עליו זו ההנאה והביטחון המשתלבים זה בזו. כאן חשוב מאוד לבחור חברת הסעות ששמה לעצמה את המשימה להתחיל את הנסיעה בצורה ראויה ולסיים אותה בצורה הבטוחה ביותר גם אם מדברים על שעות הלילה המאוחרות. 

מתכננים טיול בצפון? הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שיוצאים או מתכננים טיול לעובדים, לעצמכם או אפילו לתיירים שמגיעים לארץ ורוצים להכיר את הצפון מהנקודות היפות והבטוחות שלו. 

הסעות בקריות או בצפון? חברת הסעות כך תבחרו אותה נכון 

זו יכולה להיות חברת הסעות בקריות או הסעות לצרכי טיולים בצפון הדבר הראשון שיעלה על הפרק זה עניין הבטיחות ולכן חשוב לוודא כי החברה פועלת לפחות יותר מעשור ומעסיקה אך ורק הנהגים מיומנים ללא עבר פלילי לרבות מיעוט עד אפס עבירות תנועה על הכביש. 

בנוסף יש לבדוק כי חברת ההסעות תתאים לכם את האמצעי הנכון ביותר קרי את האוטובוס או המיניבוס המתאים- הכול בהתאם לכמות האנשים שיהיו חלק מהטיול או ההסעה הזאת. 

בנוסף, יש לבדוק את מצב האוטובוסים, מעבר לתקינות הנהיגה האם האוטובוסים עצמם נמצאים תחת פיקוח של קצין רכב? מה לגבי טיפולים במוסכים מורשים? כאמור, אלו הם רק חלק מהסימנים שיורו לכם כי אתם הולכים ליהנות מהטיול הזה- הכול בזכות תשומת לב לדברים קטנים לכאורה שהם קריטיים ביותר להצלחת הטיול שלכם. 

כמה זה עולה וממה בנוי מחיר שירותי ההסעות? 

ביחס לשאר האזורים הסעות בצפון ובקריות הינן הסעות זולות יותר ועדיין חשוב לבצע סקר מחירים ראשוני בכדי לוודא כי אכן ניתנה לכם ההצעה ההוגנת ביותר. סקר המחירים יתבצע כך שיידרש מכם קודם כל להציב את המטרה ואת הצורך שלכם, האם אתם צריכים אוטובוס או מיניבוס? 

מן הסתם ישנו הבדל גדול בין אוטובוס המכיל כמות נוסעים גדולה יותר ביחס למיניבוס שהוא קטן יותר וכך ידרוש מכם עלות קטנה יותר. האם תתקיימנה עצירות מרובות בדרך?  

הסעות בצפון – לשאול את כל השאלות בזמן אמת 

במעמד דין ודברים וסגירת השירות אל מול הגורמים המתאימים חשוב שלא לפסוח על כל השאלות הרלוונטיות. יש לוודא כי החברה אותה בחרתם אכן יודעת ויכולה להציג לכם רישיון עסק לרבות ביטוח על הרכבים ועל הנהגים עצמם. 

כמו כן יש לוודא את העלויות בגין כל שעה של השכרה לרבות שעות מתווספות אם תהיינה כאלו. בנוסף נחזור ונזכיר לכם את נושא העצירות, כמה מהן תהיינה אם בכלל והאם זה יהיה כלול במחיר? והדבר החשוב ביותר אם לא העיקרי האם שירותי ההסעה יכולים לספק נוחות ונגישות גם לבעלי מוגבלות לרבות נגישות לכיסאות נכים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *