זו יכולה להיות נסיעה לבית הספר, לעבודה או אפילו לאירוע, איך עושים את זה נכון ובצורה הבטוחה ביותר? כשמדברים על חברת הסעות מדברים על תחום נרחב ומורכב ביותר המצריך לבצע כמה וכמה פעולות חשובות בטרם תגיעו ליעד המבוקש. 

אז לצד מערכת חינוך שאוחזת בקשר קבוע עם חברת הסעות מתאימה כך גם אתם צריכים שלא לוותר על הסעה שתיקח אתכם למחוז חפציכם ביעילות, בזמן והכי חשוב בבטחה רבה. זקוקים לעזרה? רוצים לדעת איך חוגגים אירוע מדהים, הגעה בזמן לעבודה או אפילו טיול מאורגן? הנה כל מה שחשוב לדעת על ארגון מוקדם ועל בחירת חברת הסעות בצפון או לכל מטרה אחרת. 

חברת הסעות – האם זה על תקן חד פעמי או קבוע? 

אחת השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם זה מה מטרת הסעות? האם מדובר בצורך של הסעות לאירועים ( חד פעמי) או הסעות בחיפה לצרכי עבודה ( רב פעמי)? בשני המקרים יידרש מכם לבדוק את הסטנדרטים לפיהם עובדת החברה. 

סטנדרטים גבוהים משמע איזה אוטובוסים? איזה מיניבוסים? האם הם בטוחים לנסיעה? האם אפשר להעביר נסיעה של יותר מארבעים דק' בתוכם? מה לגבי מיזוג או תנאים אחרים? מה לגבי הנהג ויחסי האנוש שלו? 

על כך ועל כל השאר עמלים בא.קרן פסגות ומספקים לכם את התשובה להגעה בטוחה בזמן לכל יעד שתבחרו בזכות חברת הסעות ממוקדת המותאמת בדיוק לצרכים של העובדים, האורחים על אחת כמה וכמה ילדיכם. 

בחירת חברת הסעות – איזה שירות אתם עומדים לקבל? 

גורם נוסף שחשוב לדבר עליו הוא עניין השירות, איזה שירות אתם עומדים לקבל? כפי שציינו בפסקה הקודמת, אם ההתקשרות שלכם היא חד פעמית או רב פעמית השירות הוא מעל לכל ולכן חשוב לדבר על כמה דברים שיכולים בהחלט להשפיע על הדברים באותו הרגע וגם הרבה אחרי. 

ראשית נדבר על לוח זמנים ודיוק, מצאתם חברת הסעות בקריות או בכל מקום אחר? איחורים זו בעיה רצינית העלולה להשפיע הן על הגעתכם לעבודה והן ברמת העבודה והלימודים ולכן חשוב לוודא כי החברה שאותה בחרתם תעמוד בתנאי הבטיחות ובו זמנית גם בלוח הזמנים שהוא חלק בלתי נפרד מזה. 

כאמור, חברת ההסעות אמורה לעבוד מולכם על פי אמון הדדי, תכנון מראש ובטיחות מעל לכל השאר. 

רוצים להוביל את האורחים או העובדים שלכם ליעד או לחילופין להגיע למחוז חפציכם בבטחה? א. קרן פסגות מספקים לכם את טובי הנהגים המסורים, הסובלניים שמכירים ועובדים מול כל סוגי האוכלוסיות.  

אוטובוסים מאובזרים בכל הנדרש, נעימים, ממוזגים ומתאימים לכמות הנוסעים ולדרישות שלכם- הכול בהתאמה ובדיקה מראש. מתוכננים לנסיעה כזו או אחרת? א. קרן פסגות הדרך הבטוחה להגיע לכל יעד. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *