אזור הצפון נחשב ליפה בישראל. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים שהוא מהווה לוקיישן אידיאלי לאירועים מכל סוג. ההחלטה לקיים את האירוע שלכם בצפון מציבה אתכם ביופי של נקודת פתיחה, אבל דורשת מכם תכנון מוקפד – למשל, בכל הנוגע לשאלת ההגעה של האורחים (שסביר להניח שחלק מהם אינו מתגורר בצפון) למקום האירוע.

הפתרון המיטבי שאפשר לחשוב עליו הוא שירותי הסעות בצפון, שמציעים כמה יתרונות מובהקים. הנה כל מה שכדאי לדעת עליהם ועל האופן בו מומלץ להזמין אותם.

המטרה: להקל על האורחים

שירותי הסעות בכלל, והסעות לאירועים בפרט, הם הדרך הטובה ביותר שלכם להעניק לאורחים את הפינוי שהם מצפים לו. באמצעותם גם אנשים שאינם מחזיקים ברכב פרטי, או אינם יכולים להוציא אותו לאזור הצפון, יוכלו להגיע ולהשתתף בשמחה. חשבו למשל על אנשים מבוגרים, שאינם מחזיקים ברישיון נהיגה.

עובדה מרכזית נוספת היא ששירותי הסעות לאירועים יאפשרו גם לצעירים – ולמעשה, לכל מי שרוצה לשתות אלכוהול, כמקובל באירועים בישראל – להגיע ולשתות כאוות נפשם, בעיקר כי הם יודעים שהנהיגה חזרה מהאירוע נחסכת מהם. לא תאמינו עד כמה זה יכול להגדיל את מפלס השמחה באירוע.

המטרה: להרחיק מכם את התקלות

במקרה של הסעות בצפון לאירועים, אתם לא יכולים להתפשר. כל תקלה בהסעה, ולו הקטנה ביותר, עלולה לפגוע משמעותית בהצלחת האירוע. קחו לדוגמה מצב בו רכב ההסעות מאחר להגיע ליעדו, וגורם לכך שעשרות אורחים מפספסים את תחילת האירוע. מנגד חשבו על אורחים אחרים שפשוט יגיעו לאירוע רגועים יותר באמצעות שירות ההסעות, אחרי שלא התאמצו בנהיגה ממושכת.

דוגמה נוספת היא חוויית הנסיעה, פונקציה של כלי הרכב בהם נעשה שימוש, רמת התחזוקה שלהם, האבזור הפנימי וכן הלאה. נסיעה מפנקת תביא לכך שהאורחים מרגישים שהשקיעו בהם עוד מנקודת ההתחלה. גם כאן אפשר לחשוב מנגד על התרחיש ההפוך, בו נסיעה בתנאים לא אופטימליים, בלשון המעטה, פוגעת בחוויית האורחים מהאירוע עוד לפני שהוא התחיל.

איך מזמינים שירותי הסעות לאירועים בצפון?

בתנאים האלו לבחור בחברות הסעות מהשורה הראשונה בישראל, בעלות מוניטין של עשרות שנים, שמנוסה בביצוע הסעות בצפון – למשל הסעות בקריות, הסעות בחיפה, הסעות בגליל וכן הלאה. פעמים רבות תהיינה אלה חברות המציעות את שירותיהן בפריסה ארצית, כך שהן יכולות לספק מענה לכל צורך של הלקוחות. דגש חשוב נוסף הוא על זמינות החברה, שיכולה – כמו במקרה שלנו – לעמוד על 24 שעות ביממה.

ניסיון הוא אחד הפרמטרים העיקריים בדרך לבחירה המוצלחת של החברה. מומלץ להעדיף חברה שפועלת כבר תקופה ארוכה בתחום, מה שיאפשר לאנשיה לדעת בדיוק כיצד לתכנן את הנסיעה ולהתאים אותה למאפייני הלקוחות. דגש חשוב נוסף הוא על הציוד הטכני בו מחזיקה החברה, שמאפשר לקבל מיפוי של מיקום כלי הרכב בזמן אמת ובכך לוודא שהכול נעשה על פי הספר.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *