זה יכול להיות הסעת ילדים או אפילו אירוע חשוב רחוק מהבית , לכאן או לכאן בשני המצבים מוטלת עליכם האחריות המלאה והמוסרית לוודא כי הילדים או האורחים יגיעו ליעד בצורה הבטוחה ביותר. 

כבר חוויתם את החוויה הזאת? באירוע הקודם לאחר שערכתם רשימה חלק מהאורחים התנצלו בנימוס והודיעו לכם שלא יגיעו מפאת המרחק והנהיגה המגבילה וכך מצאתם את עצמכם עם חצי מכמות האורחים.  

נשמע לכם מוכר? האם הזמנתם כבר אולם, אוכל מדהים ואפילו שירותי מוסיקה ופינוקים? מה לגבי החלק החשוב ביותר? תתפלאו, אבל אם תיידעו את האורחים שיש גם הסעות צפו לתפוסה מלאה של אורחים שרוצים להגיע ללא חששות, לכבד אתכם ביום חגכם, להתפנק ובטח שלא לדאוג כיצד ינהגו בעיצומו של אירוע 50 או אפילו 100 ק"מ. 

ומה לגבי בתי הספר? האם אתם מבזבזים לא מעט זמן בכדי להקפיץ את הילד לבית הספר וזה גוזל מכם לא מעט אנרגיה, עלויות ואפילו פוגע במקום העבודה שלכם? עצרו רגע, אתם לא באמת צריכים לעסוק בכך, לא כשישנה אפשרות להסעה ייעודית ובטוחה לכל יעד ולכל דורש. 

מתכננים אירוע חשוב? רוצים לכנס עובדים או אפילו חברים או מכרים לטיול מדהים? בראש ובראשונה אולי כדאי לכם למצוא חברת הסעות ברמת גן או בכל מקום סמוך למגוריכם והעיקר שהנסיעה תביא אתכם או את האורחים שלכם בריאים, שמחים ונמרצים ליעד ובחזרה ממנו. 

איך בוחרים חברת הסעות? 

לפני הכול חשוב לדעת את המטרות, לשם מה אתם צריכים חברת הסעות? האם אתם מחפשים הסעות לבעלי מוגבלויות? א. קרן מספקים לכם את כל האפשרויות תחת קורת גג אחת לרבות הסעות נכים בעלות אופי ייעודי וייחודי, הכול לטובת הנוסע ורווחתו. 

מצאתם את זה? כנראה שאתם בדרך הנכונה לספק נסיעה לכל סוגי הקהלים לרבות אלו שמחפשים את מרבית הנוחות. 

דבר נוסף שמספקים לכם א. קרן פסגות קשור גם בנהגים שנבחרו בקפידה, נעימים, נותני שירות סובלניים והכי חשוב מכירים את הדרכים, את הכביש ואת הביטחון הנדרש. כאן לא תמצאו נהגים שאינם בעלי ניסיון והכי חשוב הכול לצד כל סוגי הביטוח הנדרשים. מגוון של סוגי הסעות וביניהם גם הסעות לילדים שלכם. 

איך מוצאים הסעות לתלמידים? 

הילדים שלכם הם הדבר החשוב ביותר לכם אבל על פניו זה לא רק הם, זה גם אתם, הזמן שלכם והרצון שלכם להפסיק ולאחר לעבודה. בדיוק לשם כך, אנחנו בא. קרן חשבנו על כל הפרטים מהקטנים והגדולים ומספקים לילידכם הסעות תלמידים עם התקנים המחמירים ביותר. 

התנאים המחמירים משמע נהגים עם רישיון מתאים, עבודה מול רשויות המס וכל הוכחה הקטנה כגדולה שיש לכם עסק עם נותני שירות שעובדים על פי חוק וביטחון ילדיכם חשוב להם יותר מכל! 

מחפשים שירותי הסעות לכל מטרה? א. קרן פסגות, החברה שמציעה לכם את כל השירותים ברמה הגבוהה ביותר ולצד התנהלות מורשית וחוקית על פי דרישות משרד התחבורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *